چه چیزهایی جزو خدمات لوکس عروسی به شمار می روند
نوشته شده توسط : تیم تشریفات ژینوس

داشتن مراسم عروسی بسیار شیک و لوکس خواسته و آرزوی تمام زوج های جوان و امروزی به شمار می رود. با شنیدن کلمه لوکس بسیاری از افراد در ذهنشان مبلغ هنگفت و بالا نقش می بندد ولیکن بهتر است بدانید که با هزینه های پایین نیز می توان مراسم خاصی برگزار کرد که مهمانان انگشت به دهان بمانند، کافی است که نکاتی را رعایت نمایید که بیشتر افراد به آنها اهمیت زیادی نمی دهند. با برگزاری مراسم عروسی لاکچری می توانید خاطره ای به یادماندنی از این روز مهم را برای خود و مهمانانتان بسیازید. بنابراین بهتر است پیش از برگزاری مراسم عروسی ویژگی های خدمات مجالس عروسی لوکس را بدانید و آنها را به بهترین شکل و در زمان بسیار مناسب انجام دهید. با ما همراه باشید تا با خدمات عروسی لوکس آشنا شوید.

برگزاری عروسی

چطور می توان یک عروسی لوکس و شیک برگزار کرد؟

قطعاً تا به حال تصاویر و فیلم های عروسی های خاص و شیک را دیده اید و حتماً این سوال برای شما نیز پیش آمده است که چطور می توان یک مجلس باشکوه و مجلل همانند آنها داشت. یکی از لازمه های اساسی برای عروسی مجلل علاوه بر مقدار مشخصی هزینه، استفاده از یک تیم تشریفاتی حرفه ای است که بتواند از پس تمامی مراحل یک مراسم عروسی به خوبی بر بیاید. باید بدانید که برقرار کردن نظم در مراسم و پله له پله انجام دادن کارهای یک مراسم و البته داشتن ایده های فوق العاده و جذابی که این تیم به مراسم می دهند باعث داشتن مراسم لوکس خواهد شد. بنابراین باید به خوبی در انتخاب تیم تشریفات مجالس خود دقت نمایید تا عروسی خاطره انگیزی برای خود بسازید.

خدمات لوکس مراسم عروسی چه مواردی را شامل می شود؟

تمام تشریفات موجود دارای یک سری خدمات عادی هستند که نمی توان از آنها در مراسم لوکس به تنهایی استفاده کرد و انتظار داشت که مراسم خاصی بشود! خدمات لوکس عروسی که تیم تشریفات حرفه ای برای برگزاری مهمانی لوکس به شما پیشنهاد می کند عبارتند از:

  • یکی از موارد مهم در عروسی انتخاب محل مناسب و زیباست که تیم تشریفات حرفه ای بهترین مکان را برای برگزاری عروسی انتخاب می کند. برای برگزاری عروسی باید مکانی انتخاب شود که ظرفین مناسب برای مهمان را داشته باشد و البته زیبا و شیک نیز باشد و همچنین امکانات منحصربه فردی داشته باشد. لزوماً داشتن درخت و باغ عروسی نماد زیبایی نیست و باید دارای نورپردازی بسیار خوبی باشد تا مراسم عروسی رویایی داشته باشید. در واقع باید گفت که مکان عروسی باید شکوه چشمگیری باشد.

باغ عروسی

  • تهیه لباس های شیک از دیگر مواردی است که خدمات لوکس عروس و داماد به شمار می رود. معمولاً تیم تشریفات ماهر همواره جاهای شیک و حرفه ای را سراغ دارند که به زوج های جوان برای انتخاب لباس های خاص معرفی کند. مهمترین نکته در انتخاب لباس عروس و داماد هماهنگی بین آنها و همچنین با دسته گل عروس می باشد. این نکته را در ذهن داشته باشید که معمولاً لباس عروس های دنباله دار با پف زیاد نشانه پرنسسی بودن لباس می باشد و شکوه چند برابری را دارد.

مزون لباس عروس

  • از دیگر موارد مهم انتخاب آرایشگاه برای عروس و داماد است. بسیاری تصور می کنند که داماد نیازی به آرایشگاه ندارد ولیکن اشتباه است و برای آقایان نیز باید پیرایشگاه بسیار مناسب انتخاب شود تا به خوبی آماده مراسم بشود. انتخاب آرایشگاه خود را به نیم حرفه ای تشریفات بسپارید تا به شکوه مراسمتان اضافه شود. امروزه آرایش های مدرن و ملایم و به اصطلاح آرایش های اروپایی شیک محسوب می شود و البته هیچگاه هم از مد نخواهد افتاد.

آرایش عروس

  • گزینه دیگر منوی پذیرایی از مهمانان است که به شکوه مراسم کمک بسیار زیادی می کند. منوی های متنوع و جذابی که از سوی تشریفات عروسی به شما ارائه می شود معمولاً حاصل فکرهای همه جانبه تیم می باشد و بسته به بودجه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. هرچه منو لوکس تر انتخاب شود به طبع هزینه آن نیز بالاتر می رود. نوشیدنی ها و دسرها تاثیر بسزایی روی رضایت مهمانان دارد، بنابراین با دقت بسیار زیادی باید منو غذا و نوشیدنی و دسر انتخاب نمایید.

منوی غذای عروسی

  • ظروف و وسایل پذیرایی نیز تاثیر زیادی روی لوکس شدن مراسم می گذارد. هرچه لوازم و ظروف انتخاب شده خاص باشند مراسم لوکس تر به نظر خواهد آمد. انتخاب ظروف شیک را به تیم تشریفات بسپارید تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

ظروف پذیرایی در عروسی

  • از دیگر موارد مهم لوکس کردن مراسم، تزئینات خاص مراسم به شمار می رود.گل آرایی های رویایی می تواند به شکیل تر شدن مراسم کمک شایانی کند، همچنین می توانید از موارد دیگری همانند شمع آرایی و حریر آرایی در تزئینات گل استفاده کنید تا شکل خاص تری به نمایش بگذارد.

گل آرایی مراسم

  • نورپردازی ممکن است در ظاهر اهمیت آنچنانی برای افراد نداشته باشد، ولیکن باید بدانید که بسیار مهم است به طوری که یک مکان ثابت را با نور ساده و نورپردازی حرفه ای و خاص ببینید متوجه می شوید یک نورپردازی تا چه میزان می تواند روی محیط تاثیرگذار باشد. استفاده از نورپردازی خاص باعث باشکوه شدن مراسم می شود که این مورد هم بهتر است با استفاده از تجربه تیم تشریفات به بهترین شکل انجام دهید.

نورپردازی عروسی

  • عکاسی و فیلمبرداری باشکوه مراسم هم یکی از خدمات لوکس عروسی به شمار می رود. نکته قابل توجه این است که عکاسی و فیلمبرداری در مراسم عروسی ممکن است همان لحظه به شکوه مراسم شما کمکی نکند ولیکن بهترین روز زندگی خود را باید به خاص ترین شکل برایتان یادآوری کند. معمولاً تشریفات حرفه ای همواره تیم خاص و بسیار ماهر را برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. 

عکاسی و فیلمبرداری عروسی

  • تیم پذیرایی در مراسم نیز اهمیت فراوانی دارد. تصور کنید بهترین غذاها و وسایل پذیرایی در مراسم داشته باشید ولیکن افراد به درستی و در زمان مناسب پذیرای از مهمانان را انجام ندهند! اینگونه مهمانان ناراضی خواهند بود و به آنان خوش نخواهد گذشت، از طرفی برای شما هم مراسم لوکس و خاص نخواهد بود. داشتن تیم پذیرایی حرفه ای یکی از مهمترین ویژگی ها و مزایای برگزاری عروسی توسط تشریفات مجالس به شمار می رود. مهمانداران حرفه ای می توانند به بهترین شکل و خاص ترین نحو ممکن از مهمانان شما پذیرایی کنند. این تیم باید به قدری حرفه ای باشند که حتی بدانند به چه شکل از مهمانان سر سفره عقد نیز پذیرایی کنند، این در حالی است که بسیاری از افراد حتی نمی دانند که در آن زمان اصلاً نیازی به پذیرایی هست یا خیر!

خدمه پذیرایی

امروزه موسسات تشریفاتی بسیار زیادی در تهران و ایران وجود دارد و در حیطه برگزاری عروسی و مهمانی ها مشغول به فعالیت هستند، ولیکن متاسفانه بسیاری از آنها برگزاری مراسم را تنها با روش های ساده و پیش پا افتاده انجام می دهند و از تیم حرفه ای استفاده نمی کنند و در مقابل هزینه های زیادی که از زوج ها می گیرند ساده ترین مراسم و پیش پا افتاده ترین جشن را برای آنان فراهم می کنند. به این شکل برای افراد خاطره بسیار بدی از عروسی باقی می ماند و همچنین مهمانان همواره ناراضی خواهند بود. بنابراین انتخاب موسسه تشریفات عروسی حرفه ای اولین و مهمترین قدم برای داشتن بهترین مراسم خواهد بود.





:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی, خدمات مجالس, خدمات لوکس مراسم, خدمات لوکس عروسی, برگزاری عروسی لوکس ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: